Etiquetes

Dades personals

La meva foto
Hola a tots i totes!Som un grup d'alumnes de magisteri d'Educació Infantil i us oferirem un recull d'activitats destinades al segon cicle d'educació infantil. Aquest blog està destinat tant als infants com als educadors i famílies.

dimarts, 3 de maig del 2011

ACTIVITAT

T'enrecordes del nom dels arbres i de les seves fruites? M'has d'ajudar! Pel camí les lletres se m'han barrejat i ara he d'ordenar-les per saber el nom dels arbres!


 L'arbre de les peres es diu ______________ ( PLERAS)


L'arbre de les pomes és el _______________ ( OMERP)


L'arbre de les taronges porta el nom de _____________ ( GREONRTA)


L'arbre del plàtan es diu ____________ (LAERNPTA)


L'arbre de les cireres té el nom de_____________ (RECIERR)


L'arbre del raïm es diu_______________ ( YINVA)

1 comentari:

  1. HOla!!
    Ja fa uns dies que vaig descobrir el vostre bloc i està prou bé!!
    Només m'agradaria comentar-vos una errada que he vist en aquesta última activitat.
    la última frase posa que "l'arbre del raïm és la vinya" i no és així, és el cep.
    Més que res per si ho voleu corregir.

    Endavant amb la vostra feina!

    Eugènia

    ResponElimina